A A A K K K
для людей із порушенням зору
Зорівська територіальна громада
Золотоніського району Черкаської області

Доповнення до звіту директора Зорівської ЗОШ (ІІ семестр 2021/2022 навчального року)

Дата: 03.06.2022 12:21
Кількість переглядів: 377

Доповнення до звіту керівника Зорівської ЗОШ

Відповідно до наказу Міністерства освіти і науки України «Про затвердження Примірного положення про порядок звітування керівників дошкільних, загальноосвітніх та професійно-технічних навчальних закладів перед педагогічним колективом та громадськістю» від 23.03.2005 р. № 178, на виконання Національної доктрини розвитку освіти (п. 3), наказу Міністерства освіти і науки України від 28.01.2005 р. № 55 «Про запровадження звітування керівників дошкільних, загальноосвітніх навчальних закладів»,  керівник повинен щороку звітувати про свою діяльність на загальних зборах педагогічного колективу, батьківського комітету та ради школи, громадськості. Таке звітування має на меті подальше утвердження відкритої і демократичної державно - громадської системи управління освіти, поєднання державного і громадського контролю за прозорістю прийняття й виконання управлінських рішень, запровадження колегіальної етики управлінської діяльності в школі, що базується на принципах взаємоповаги та позитивної мотивації.

Дане доповнення до звіту містить результати роботи школи у ІІ семестрі. Проведено певний аналіз діяльності закладу, наведено результати роботи. Старався не повторюватись, але деякі дані зручніше сприймати коли є повна картина за два семестри.

Зараз, з метою вдосконалення освітнього процесу,  проходить самоаналіз роботи школи, в якому задіяні вчителі, батьки та учні. По закінченню він також буде розміщений на сайті школи і кожен зможе з ним ознайомитись.

 

Управління закладом освіти

 

Педагогічний колектив школи в ІІ семестрі поточного навчального року в основному в дистанційному режимі проводив послідовну і цілеспрямовану роботу по виконанню завдань, визначених основними законодавчими та нормативними документами освітньої галузі, зокрема пов’язаними з реформою освіти: Законом України «Про освіту», «Про повну загальну середню освіту», концептуальними засадами Нової української школи, новим Державним стандартом початкової освіти, власною Концепцією та Програмою розвитку навчального закладу, Положеннями «Про академічну доброчесність», «Про внутрішній моніторинг якості освітнього процесу», «про порядок підвищення кваліфікації педагогічних працівників», «Про внутрішню систему забезпечення якості освіти», стратегією розвитку Зорівської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів, освітньою програмою, річним планом роботи школи, забезпечував оновлення змісту, форм і методів навчання, вдосконалення освітнього  процесу та його результативність.

Враховуючи вимоги сьогодення, педагогічна діяльність школи спрямована на всебічний розвиток дитини, формування ключових та предметних компетентностей учнів, утвердження загальнолюдських цінностей, розкриття потенційних можливостей і здібностей учнів.

 

Аналіз структури і мережі школи. Збереження контингенту.

 

На кінець навчального року в школі навчалося  184  учні, які проживають в нашій громаді (порівняно з початком навчального року зменшилось на 1) та 6 тимчасово переміщених дітей. Середня наповнюваність класів залишилась незмінною - 17 осіб. На наступний навчальний рік передбачається зростання контингенту учнів понад 190 дітей.

У школі відкрито 11 класів. Наповнюваність - 7-26 учнів, в середньому -  приблизно 17 дітей у класі. Всі учні школоповинного віку, проживаючі в селах Зорівка, Чернещина, Вершина Згарська, Мехедівка, Богданівка, Квітневе охоплені навчанням.

Всі класи в цьому році працюють в 5-денному режимі з вихідними днями субота, неділя. Починаючи з початку березня школа працювала виключно в дистанційному режимі.

У 2022 році зі школи випущено 16 учнів 9 класу та 9 учнів 11 класу.

 

Освітній процес

 

Для порівняння результатів навчання учнів нашої школи наведу результати семестрового оцінювання за І та ІІ семестр 2021-2022 навчального року (5-11 класи).

 

клас

Рівень навчальних досягнень

успішність

якість

середній бал

високий

достатній

середній

початковий

 

І

ІІ

І

ІІ

І

ІІ

І

ІІ

І

ІІ

І

ІІ

І

ІІ

5

0

8

28

16

30

40

41

36

59

64

28

24

6,8

6,8

6

0

5

18

23

50

32

32

40

68

60

18

28

7,1

7,3

7

0

0

6

13

32

56

62

31

38

69

6

13

6,1

6,4

8

0

5

11

10

53

50

36

35

64

65

11

15

6,2

6,4

9

0

0

0

0

44

44

56

56

44

44

0

0

5,1

6,7

10

0

0

29

44

71

28

0

28

100

72

29

44

7,1

7,2

11

0

0

22

22

56

67

22

11

78

89

22

22

7,0

7,2

Всього

0

3

16

18

48

46

36

33

64

67

16

21

6,5

6,9

 

Також, для порівняння, наведу результати річного оцінювання учнів порівняно з попереднім навчальним роком по предметах

 

Предмет

Українська мова

Українська література

Математика

Зарубіжна література

Англійська мова

Історія

Географія

Хімія

Біологія

Фізика

Інформатика

Трудове навчання

Основи здоров’я

Правознавство

Фізична культура

Природознавство

всього

2020-2021 н.р.

Середній

 бал

6,1

6,8

5,2

6,3

6,6

5,9

6,3

5,7

5,6

5,4

6,6

8,7

6,7

7,5

8,1

8,1

6,5

Успішність%

85

89

69

89

95

78

93

83

88

86

94

100

92

100

100

100

89

якість

%

41

52

34

42

54

34

46

38

29

35

59

94

55

65

93

77

52

2021-22 н.р.

Середній

 бал

6,2

6,4

5,6

6,2

6,1

6,0

7.0

6,0

6,1

6,2

6,6

8,7

6,9

5,8

8,6

6,6

6,6

Успішність

%

86

84

83

86

92

93

95

92

97

100

95

98

95

81

99

76

91

якість

%

46

46

38

41

38

37

58

38

39

34

47

83

62

37

92

52

49

 

Результати не гірші, проте слід зауважити, що згідно рекомендацій МОН оцінювання учнів проходило досить лояльно. Аналізуючи якість навчального процесу під час дистанційного навчання простежується небажання значної частини дітей брати участь у ході уроків, неякісне виконання домашніх завдань, відсутність допомоги в організації освітнього процесу з боку деяких батьків.

За результатами навчання у 2021-2022 навчальному році ми маємо 6 учнів які мають високі досягнення у навчанні:

  • Загребельна Мирослава – 5 клас
  • Совайло Євгенія – 5 клас
  • Зоря Анна – 6 клас
  • Верещака Дарина – 6 клас
  • Галушко Софія – 7 клас
  • Любонько Ольга – 8 клас

Похвальні листи, я надіюсь, вручимо на святі «День знань». Батькам вищевказаних учнів від імені педагогічного колективу та від себе особисто висловлюю подяку.

Результати олімпіад і конкурсів

 

Незважаючи на складність цього навчального року, наші учні показали добрі результати на предметних олімпіадах і конкурсах. Двоє учнів: Поправка Денис Сергійович, 9 кл. та Любонько Ольга Миколаївна, 8 кл. були учасниками обласних олімпіад.

Тому, за результатами виступів, згідно з рішенням педради школи від 23.05.2022 протокол №6, на основі наказу по школі велика кількість учнів будуть нагороджені грамотами та подяками.

Нагородити грамотами за участь в олімпіадах та конкурсах:

  1. Поправка Денис Сергійович, 9 кл. (українська мова, 2 місце, вчитель – Ткаченко Т.П.)
  2. Любонько Ольга Миколаївна,8 кл. (українська мова, 1 місце, вчитель – Шепель В.В.)
  3. Поправка Денис Сергійович, 9 кл. (історія, 1 місце, вчитель – Андрейко Т.К.)
  4. Любонько Ольга Миколаївна, 8 кл. (історія, 2 місце, вчитель – Андрейко Т.К.)
  5. Герасименко Анна Андріївна, 8 кл. (хімія, 2 результат, вчитель – Совайло О.І.)
  6. Поправка Денис Сергійович, 9 кл. (біологія, 2 результат, вчитель – Совайло О.І.)
  7. Любонько Ольга Миколаївна, 8 кл. (біологія, 1 результат, вчитель – Совайло О.І.)
  8. Любонько Ольга Миколаївна, 8 кл. (математика, 1 місце, вчитель – Іванча В.П.)
  9. Галушко Софія Ярославівна, 7 кл. (математика, 1 місце, вчитель – Іванча В.П.)
  10. Поправка Денис Сергійович, 9 кл. (конкурс ім. П.Яцика, 2 місце, вчитель – Ткаченко Т.П.)
  11. Любонько Ольга Миколаївна, 8 кл. (конкурс ім. П.Яцика, 2 місце, вчитель – Шепель В.В.)
  12. Галушко Софія Ярославівна, 7 кл. (конкурс ім. П.Яцика, 2 місце, вчитель – Ткаченко Т.П.)
  13. Верещака Дарина Валентинівна, 6 кл. (конкурс ім. П.Яцика, 2 місце, вчитель – Ткаченко Т.П.)
  14. Загребельна Мирослава Олександрівна, 5 кл. (конкурс ім. П.Яцика, 2 місце, вчитель – Ткаченко Т.П.)
  15. Братко Анастасія Василівна, 3 кл. (конкурс ім. П.Яцика, 2 місце, вчитель – Кулик Я.М.)
  16. Алямкін Максим Олександрович, 3 кл. (конкурс ім.П.Яцика, 2 місце, вчитель – Кулик Я.М.)
  17. Колос Євгенія Ігорівна, 4 кл. (конкурс ім. П.Яцика, 3 місце, вчитель – Пшиченко Н.І.)
  18. Кикоть Ярослав Сергійович, 4 кл. (конкурс ім. П.Яцика, 3 місце, вчитель – Пшиченко Н.І.)
  19. Косенко Марія Миколаївна, 8 кл. (конкурс ім. Т.Шевченка, 3 місце, вчитель – Шепель В.В.)
  20. Любонько Ольга Миколаївна, 8 кл. (конкурс ім. Т.Шевченка, 3 місце, вчитель – Шепель В.В.)
  21. Мозгова Софія Сергіївна, 6 кл. (конкурс ім. Т.Шевченка, 3 місце, вчитель – Ткаченко Т.П.)
  22. Загребельна Мирослава Олександрівна, 5 кл. (конкурс ім. Т.Шевченка, 3 місце, вчитель – Ткаченко Т.П.)
  23. Галушко Софія Ярославівна, 7 кл. (конкурс ім. Т.Шевченка, 2 місце, вчитель – Ткаченко Т.П.)
  24. Верещака Дарина Валентинівна, 6 кл. (конкурс ім. Т.Шевченка, 3 місце, вчитель – Ткаченко Т.П.)
  25. Поправка Денис Сергійович, 9 кл. (конкурс ім. Т.Шевченка, 3 місце, вчитель – Ткаченко Т.П.)
  26. Галушко Софія Ярославівна, 7 кл. (обласний конкурс «Крила української перемоги», 1 місце в номінації «Проза», вчитель – Ткаченко Т.П.)

Оголосити подяку:

  1. Любонько Ольга Миколаївна, 8 кл. (участь в ІІІ етапі олімпіади з української мови, вчитель – Шепель В.В.)
  2. Поправка Денис Сергійович, 9 кл. (участь в ІІІ етапі олімпіади з історії, вчитель – Андрейко Т.К.)
  3. Любонько Ольга Миколаївна, 8 кл. (участь в ІІІ етапі олімпіади з математики, вчитель – Іванча В.П.)
  4. Походенко Катерина Миколаївна, 8 кл. (відвідування).
  5. Сухомудренко Богдан Олександрович, 6 кл. (відвідування).
  6. Рудь Катерина Сергіївна, 2 кл. (відвідування).

 

Протягом ІІ семестру 2021-2022 навчального року проводився моніторинг стану викладання зарубіжної літератури, основ здоров'я, природознавства, географії та захисту України.

Матеріали за результатами моніторингу були узагальнені наказом по школі, прийняті рекомендації щодо усунення недоліків, намічені заходи щодо підвищення результативності роботи педагогів.

 

Виховна робота

 

Протягом  ІІ семестру 2021 – 2022 н. р. в школі були проведені такі заходи:

  •  Конкурс народних  українських традицій: «Святкування Старого Нового року»;
  • Бесіда «Будьте обережні на льоду» - зустріч з пожежниками;
  • Виставка дитячих виробів до «Дня дітей-винахідників»;
  • Фотовиставка «Мій сніговик – відображення мого «Я»;
  • Флешмоб до дня Соборності України «Маленькі українці за єдину країну»;
  • Відеолекторій «Міжнародний день пам’яті жертв Голокосту»;
  • Квест «Міжнародний день захисту персональних даних»;
  • Виховний захід «День пам’яті героїв Крут»;
  • Інформаційна хвилинка «День безпечного інтернету. Зміцнення та захист прав дітей в цифровому середовищі та забезпечення їх безпеки в інтернеті»;
  • Конкурс - вікторина «День Святого Валентина»;
  • Виховний захід «день пам’яті воїнів-інтернаціоналістів»;
  • Анкетування «Чому потрібно уникати війни?»;
  • Фотовиставка «День єднання»;
  • Відеолекторій «День Героїв Небесної Сотні»;
  • Презентація літератури «До дня героїв небесної сотні»;
  • Квест «Міжнародний день рідної мови»;
  • Бесіда «День українського добровольця»;
  • Бібліотечний урок «Міжнародний день дитячої книги»;
  • Бесіда «Поради для батьків: як підтримати та заспокоїти дитину під час війни»;
  • Акція доброти «Стань волонтером»;
  • Профілактична бесіда  щодо кримінальної відповідальності за співпрацю з ворогом : «Хто такі колаборанти?»;
  • Круглий стіл «Обережно! Вибухонебезпечні предмети!»;
  • Інформаційна хвилинка «Традиції українського народу: Великдень»;
  • Виховний захід до дня трагедії в Чорнобилі «Не маємо права забути»;
  • Відеолекторій «День памяті та примирення» 8 травня;
  • Виставка малюнків «Всесильна  материнська любов»;
  • Бесіда «Правила поведінки під час хімічної атаки»;
  • Інформаційний стенд «Що категорично не можна публікувати в соцмережах»;
  • Презентація на тему «День Європи»;
  • Створення патріотичного відео «В єдності - наша сила»;
  • Виставка малюнків «Міжнародний день сім’ї»;
  • Відеолекторій «Якою буде наша Україна після війни?»;
  • Створення відео - ролика «Ми – діти твої, Україно» до дня вишиванки;
  • Вікторина до дня вишиванки;
  • Бесіда «Правила поведінки на вулицях і дорогах»;
  • «Останній дзвоник в умовах війни».

 Цей перелік можна продовжувати. Нажаль, у зв'язку з початком військових дій, більшість заходів проводилися он-лайн. Саме зараз, наше завдання - допомогти дітям повернути, створити хоч невеликий простір безпеки. Багато хто з них досі перебуває у стані шоку, нерозуміння. Ми не можемо припустити, що стане тригером для травматичних реакцій. Тому наша уважність, турбота, почуття такту та відчуття опори дуже важливі.

   Морально-естетичне та національно - патріотичне виховання учнів школи,   їх розвиток і вдосконалення знання традицій і культури українського народу  реалізовувалося через проведення тижня мистецтва, модуля «Ціннісне ставлення до себе» у січні-лютому 2022 року, конкурсі дитячих робіт  до дня Святого Валентина, тематичних виховних годин:

  • Конкурс народних  українських традицій: «Святкування Старого Нового року» (5-11 кл.);
  • Бесіда «Будьте обережні на льоду» - зустріч з пожежниками.(1-11 кл.);
  • Виставка дитячих виробів до «Дня дітей-винахідників» (5-11 кл.);
  • Фотовиставка «Мій сніговик – відображення мого «Я» (5-7 кл.);
  • Флешмоб до дня Соборності України «Маленькі українці за єдину країну» (1-11 кл.);
  • Відеолекторій «Міжнародний день пам’яті жертв Голокосту» (8-11 кл.);
  • Квест «Міжнародний день захисту персональних даних» (5-11 кл.);
  • Виховний захід «День пам’яті героїв Крут» (5-11 кл.);
  • Інформаційна хвилинка « День безпечного інтернету. Зміцнення та захист прав дітей в цифровому середовищі та забезпечення їх безпеки в інтернеті» (5-11 кл.);
  • Конкурс -вікторина «День Святого Валентина» (1-11 кл.);
  • Бібліотечний урок «Міжнародний день дитячої книги» (1-4 кл.);
  • Інформаційна хвилинка «Традиції українського народу: Великдень» (1-11 кл.);
  • Виховний захід до дня трагедії в Чорнобилі «Не маємо права забути…» (5-11 кл.);
  • Відеолекторій «День пам’яті та примирення» 8 травня (1-11 кл.);
  • Виставка малюнків «Всесильна  материнська любов» (1-4 кл.).

Кількісно-якісний склад педагогічних працівників

 (без змін)

 

У школі працює 22 учителя, із них:

мають кваліфікаційну категорію „спеціаліст вищої категорії”

8

 

мають кваліфікаційну категорію „спеціаліст першої категорії”

6

 

мають кваліфікаційну категорію „спеціаліст другої категорії”

3

 

мають кваліфікаційну категорію спеціаліст(бакалавр)

2

 

мають кваліфікаційну категорію спеціаліст(молодший)

3

 

Мають звання:

 

 

Старший учитель

2

Учитель-методист

2

 

           

Учитель фізичної культури Журавльов Олександр Петрович увільнений від роботи у зв’язку з перебуванням в рядах ЗСУ.

 

Атестація педпрацівників у 2022 році не проходила.

Підвищення кваліфікації у ІІ семестрі  2021- 2022 навчального року.

 

№ з/п

ПІБ учителя

On-line курси, курси

Назва

Кількість годин

1.

Андрейко Т.К.

 

 

 

 

ЧОІПОПП

Підвищення кваліфікації вчителів ЗЗСО, які реалізують компетентісний потенціал громадянської та історичної освітньої галузі

Підвищення кваліфікації вчителів ЗЗСО, які реалізують компетентісний потенціал природничої освітньої галузі

32

 

 

 

 

 

 

16

2.

Рудь С.В.

 

 

 

 

 

 

ЧОІПОПП

 

Підвищення кваліфікації вчителів ЗЗСО, які реалізують компетентісний потенціал соціальної і здоров’язбережувальної   та інфоматичної освітньої галузі

Курси підвищення вчителів інформатики

16

 

 

 

16

 

30

3.

Ткаченко Т.П.

 

Всеукраїнська конференція

Нові підходи у викладанні предметів. Практика НУШ

6

4.

Божко Т.В.

 

ЧОІПОПП

Підвищення кваліфікації вчителів ЗЗСО, які є керівниками ЗЗСО

16

5.

Розсоха Л.М.

 

 

 

 

 

ЧОІПОПП

Підвищення кваліфікації вчителів ЗЗСО, які реалізують компетентісний потенціал мистецької та соціальної і здоров’язбережувальної освітньої галузі

 

16

 

16

 

 

 

 

6.

Пшиченко Н.І.

 

ЧОІПОПП

Підвищення кваліфікації вчителів ЗЗСО, які реалізують компетентісний потенціал початкової освіти

16

7.

Полякова І.М.

EdEra

 

Знай свою Україну. Різдво

30

8.

Дерев’янко Є.О.

ЧОІПОПП

Підвищення кваліфікації вчителів ЗЗСО, які реалізують компетентісний потенціал мовно-літературної(іншомовної) освітньої галузі

40

9.

Бондаренко О.В.

ЧОІПОПП

Підвищення кваліфікації вчителів ЗЗСО, які реалізують компетентісний потенціал математичної  та інформатичної освітньої галузі

16

 

 

 

16

10

Ряблус Н.П.

ЧОІПОПП

 

 

 

 

EdEra

 

 

 

Підвищення кваліфікації вчителів ЗЗСО, які реалізують компетентісний потенціал мистецької освітньої галузі

 

Участь батьків у організації інклюзивного навчання.

Емоційний інтелект в умовах ресурси війни: для дітей та вчителів

Як зберегти  результативність навчання в умовах війни?

Про дистанційний та змішаний формат навчання

Недискримінаційний підхід у навчанні

Запобігання торгівлі людьми

16

 

 

 

 

 

 

3

 

3

 

3

 

50

 

32

 

15

11.

Піскун А.С.

 

 

 

ЧОІПОПП

Підвищення кваліфікації вчителів ЗЗСО, які реалізують компетентісний потенціал громадянської та історичної освітньої галузі

Підвищення кваліфікації вчителів ЗЗСО, які реалізують компетентісний потенціал прирдничої освітньої галузі

 

32

 

 

 

 

 

16

12.

Поправка Ю.С.

ЧОІПОПП

Підвищення кваліфікації вчителів ЗЗСО, які реалізують компетентісний потенціал мовно-літературної(іншомовної) освітньої галузі

40

 

 

Робота соціального захисту учнів

 

Всі класні керівники 1-11-х класів на початку вересня сформували бази даних учнів класу – «соціальні паспорти класів», у яких зазначили категорії дітей, які потребують максимальної уваги, зокрема:

  • 6 дітей з інвалідністю;
  • 60 дітей з багатодітних сімей;
  • 4 дітей, батьки яких були учасниками АТО;
  • 7 дітей-напівсиріт;
  • 5 дітей проживають у дистанційних родинах( у родичів без опіки);
  • 26 дітей з неповних сімей;
  • 9 дітей проживають у сім'ях, які опинились у СЖО
  • 14 дітей одиноких матерів

За даними соціальних паспортів класів було складено соціальний паспорт школи та соціальний паспорт пільгових категорій. Тобто сформовано  окремі списки за визначеними формами дітей та сімей, які підлягають соціальному захисту.

Усі діти пільгових категорій в січні-лютому були залучені до роботи в предметних гуртках за інтересами, в післяурочний час перебувають на ГПД. Соціальним педагогом (ЗНВР) та класними керівниками надавалася допомога сім'ям де виховуються діти пільгових категорій. Проводяться наради, де обговорюються питання допомоги дітям пільгових категорій.

Для повної і продуктивної роботи з соціального захисту дітей пільгових категорій була чітко налагоджена робота класними керівниками на всіх ланках освітнього процесу: від школи І ступеню до школи ІІІ ступеню. Саме педагогічна компетентність і небайдужість класних керівників дала змогу вдало і правильно реагувати на ті правові та соціальні питання, які виникали у дітей будь-якої категорії. Співпрацюємо зі службою соціального захисту Зорівської ОТГ.

 

Відвідування учнями школи

 

Більша частина навчання проходила дистанційно. У школі почали навчатися тимчасово переміщені особи (6 учнів). Протягом семестру проводилися бесіди спрямовані на збереження життя і здоров'я дітей. Серед них такі як: «Як зберегти результативність навчання в умовах війни», «Дії під час комендантської години», «Увага всім! Повітряна тривога», «Замасковані міни-сюрпризи», «Емоційний інтелект в умовах війни», «Культура поведінки на вулиці, вдома та в місцях де багато людей», «Правила поведінки під час виявлення вибухонебезпечних предметів».  Були проведені презентації: «Емоційний інтелект в умовах війни», «Замасковані міни-сюрпризи», «Як зберегти результативність навчання в умовах війни», «Алгоритм дій при виявленні вибухонебезпечних предметів». Проводилися також індивідуальні бесіди з учнями, особливо з тими, хто стоїть на внутрішкільному обліку. Проводилися бесіди з учнями з числа тимчасово переміщених осіб: з чотирма у телефонному режимі, а з двома віч на віч. Усі заходи, що проводилися, спрямовані на збереження життя і здоров'я дітей Зорівської ЗОШ І-ІІІ ст.

Спільна робота вчителів, учнів, батьків відображена у річному електронному звіті «АІС Я – психолог». Цей звіт запровадив Черкаський інститут післядипломної освіти.

 

Стан охорони праці та безпеки життєдіяльності

 

Робота з охорони праці, безпеки життєдіяльності, виробничої санітарії, профілактики травматизму дітей у побуті та під час освітнього процесу визначається в діяльності педколективу як одне з пріоритетних завдань і проводиться відповідно до Законів України «Про охорону праці», «Про дорожній рух», «Про пожежну безпеку», Державних санітарних правил і норм улаштування, утримання загальноосвітніх навчальних закладів та організацій освітнього процесу й інших численних нормативних актів, які регламентують роботу школи з цих питань. Стан роботи з охорони праці, безпеки життєдіяльності, виробничої санітарії під час освітнього процесу в школі знаходяться під щоденним контролем адміністрації.

Відповідальна за організацію роботи з охорони праці та безпеки життєдіяльності – заступник директора з навчально-виховної роботи Божко Т.В.

  • Випущено санітарний бюлетень: «Дитячий травматизм. Будь обережним на льоду» , «Увага! Туберкульоз».
  • Проведено бесіди з учнями на теми: «Смертоносний «союз» алкоголю та тютюну», «Дотримання санітарно-гігієнічних вимог під час підвищення захворюваності інфекційними хворобами», «Причини та наслідки вживання наркотичних речовин», «Небезпечні комахи. Надання допомоги при укусах», «Обережно, тероризм»,  цикл бесід з учнями 1-11 класів із питань радіаційної безпеки та екології, протидії торгівлі людьми, дії під час воєнного стану, під час повітряних тривог, поводження з вибухонебезпечними речовинами,  з безпеки життєдіяльності дітей під час святкових  днів, протипожежної безпеки, правил дорожнього руху.
  • Проаналізовано якість дотримання санітарно-гігієнічних вимог в шкільній їдальні, стану збереження хімічних реактивів.
  • Проведено контроль за доглядом евакуаційних шляхів, практичне заняття із співробітниками з протипожежної безпеки, радіаційної загрози, хімічної атаки, бомбових ударів, практичні заняття з відпрацювання плану евакуації (з працівниками школи), бесіди-інструктажі про дотримання правил БЖ під час роботи.

Інформатизація освітнього процесу

 

    Без інформатизації освітнього процесу процес навчання на сьогоднішній день неможливий. Лише за рахунок володіння учителями і учнями основ роботи в комп'ютерних мережах вдалося дистанційно організувати освітній процес. Багато учнів і батьків не відповідально ставляться до роботи в такому режимі, що приводить до погіршення оволодіння знаннями.

Школа на сьогоднішній день забезпечена комп'ютерною технікою, хоча частина її потребує оновлення. Всі вчителі-предметники мають персональні ноутбуки, що дає змогу працювати їм як з робочого місця, так і з дому.

Мета, цілі, завдання, очікувані результати інформатизації освітнього процесу залишилися незмінними (див. звіт за І семестр).

В школі використовується програма «КУРС: Школа» (відповідальний Рудь С.В.), яка зареєстрована (Свідоцтво ВР № 01110 от 07.08.2009) та схвалена (№ 14/18-1597 від 23.04.2010) Міністерством освіти та науки України для використання в загальноосвітніх навчальних закладах. Наша школа приєднана до єдиної бази даних загальноосвітніх навчальних закладів.

У школі забезпечено функціонування офіційної сторінки школи на сайті Зорівської сільської ради та її інформаційне наповнення, розробляється власний сайт школи.

В соціальній мережі Facebook створено групу «Рідна школа» (адміністратор Бондаренко О.В.), в якій висвітлюються всі шкільні проблеми та доводяться до відома батьків педагогічні новини в освіті, створені групи для спілкування по класах у соціальній мережі Viber.

У своїй діяльності комп’ютер використовують директор, секретар, заступники директора, педагог-організатор, бібліотекар, медична сестра, всі педпрацівники.  Кваліфікація користувачів задовільна. Діловодство ведеться українською мовою із застосуванням технології електронної підготовки, друку та збереження документів. Працює електронна пошта. Форми статистичної звітності підготовлені програмними засобами. Ведеться база даних у програмному комплексі «Курс: Школа».

Що стосується безпосередньо  освітнього процесу: у школі функціонує  2  комп’ютерні класи, наявне мультимедійне обладнання. Всі комп’ютери підключено до мережі Інтернет. Потребує вдосконалення шкільна  мережа.

               

Збереження і зміцнення здоров'я учнів та працівників

 

Медичне обслуговування учнів та працівників школи організовано відповідно до нормативно-правової бази.

Вчителі щорічно проходять медичний огляд. Проходження медичного огляду фіксується в санітарних книжках установленого зразка,  які реєструються і зберігаються у медичної сестри

В класних журналах ведеться «Листок здоров`я», в якому вказані результати медичного обстеження і рекомендації щодо занять на уроках фізичної культури.

В Зорівській загальноосвітній школі працює медична сестра.

Організаційна робота медичної сестри.

 

Заведена відповідна документація.    

 Всі діти мають медичні довідки, з відповідними записами про стан здоров’я. Всі учні мають щеплення відповідно до календаря щеплень.

Медичний огляд дітей у січні-лютому проводиться згідно наказу МОЗ України «Про удосконалення амбулаторно-поліклінічної допомоги дітям в Україні» №434 від 29.11.2002 р. Огляд на педикульоз проводиться  згідно наказу МОЗ України №38 від 28.03.1994 «Про організацію та проведення заходів по боротьбі з педикульозом».

Медичною сестрою проводиться санітарно-просвітницька робота серед учнів, працівників та батьків.

У школі наявний медичний кабінет, який розміщений на першому поверсі. Медичний кабінет забезпечений медикаментами. Учнівські меблі школи відповідають віковим та фізіологічним особливостям учнів. У навчальних кабінетах дошки матові, освітлення закладу і класних приміщень відповідає санітарним нормам.

 

Організація харчування учнів у навчальному закладі

 

На початку ІІ семестру 2021-2022 навчального року медичною сестрою та кухарем було складено і затверджено перспективне чотиритижневе меню, відповідно за яким розробляється щоденне меню.  Розроблена картотека страв.

Протягом січня-лютого:

  • проводився контроль за дотриманням на харчоблоці санітарних вимог  щодо обладнання, прибирання, миття посуду, видачі готової їжі. Їдальня в належній кількості забезпечена миючими та дезінфікуючими засобами,  проводиться щоденне прибирання з дезінфекцією та генеральне прибирання відповідно до санітарних правил та вимог, посуд миється із застосуванням дозволених миючих засобів. Контроль за роботою їдальні здійснюється адміністрацією школи, батьківським комітетом школи. У шкільній їдальні  наявні усі необхідні журнали (відповідно до нормативних документів з організації харчування). Питання організації харчування періодично на нарадах при директору.

Виконувались всі необхідні умови санітарного контролю за термінами й умовами зберігання та реалізації продуктів, дотримується питний режим.

Контролювався санітарний стан приміщень їдальні, різноманітність страв, дотриманням меню, виконуються усі вимоги санітарно – епідеміологічної служби. Меню вивішено на видному місці при вході до обідньої зали. Випадків порушень термінів реалізації продуктів не було. Усе обладнання харчоблоку знаходиться в робочому стані. Усі ємності й інвентар промарковані. Санітарний режим на харчоблоці не порушується. 

З 24.02.2022 харчування не проводилось.

 

Матеріальна база, забезпечення школи

 

Протягом січня-лютого школа була забезпечена миючими та дезінфікуючими засобами, антисептиками,  забезпечено роботу 2 ГПД для учнів 1-4 класів, підвіз учнів, опалення, харчування.

З початком воєнних дій фінансування господарчих потреб школи фактично не проводилось.

Керівництвом СТОВ «Нива» було придбано електричний тример, що дало змогу впорядковувати шкільну територію.

Шкільний город (близько 1 га.) засаджено різними культурами за програмою «Сади перемоги». 

 

Умови досягнення головних завдань школи – залишились незмінними (дивись звіт)

 

Висловлюю щиру подяку за співпрацю всім: учителям — за творчість, за любов до своєї професії; батькам, спонсорам та благодійникам — за розуміння, підтримку, сподіваюсь на подальшу плідну співпрацю; технічному персоналу - за їх щоденну працю в освітньому закладі та на його території.


« повернутися

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Форма подання електронного звернення


Авторизація в системі електронних звернень

Авторизація в системі електронних петицій

Ще не зареєстровані? Реєстрація

Реєстрація в системі електронних петицій


Буде надіслано електронний лист із підтвердженням

Потребує підтвердження через SMS


Вже зареєстровані? Увійти

Відновлення забутого пароля

Згадали авторизаційні дані? Авторизуйтесь