COVID-19: на Черкащині діє обласна цілодобова «гаряча лінія»
Цілодобову «гарячу лінію», за якою можна отримати актуальну інформацію з протидії поширенню коронавірусу на Черкащині, запустили в області. Оператори приймають дзвінки цілодобово за номером 0-800-508-876.
Запрацювала «гаряча лінія» відучора. Відтоді фахівці обласного контактного центру прийняли 7 дзвінків. Кожне звернення фіксується, в телефонному режимі надаються всі необхідні консультації, а важлива інформація, що потребує перевірки, передається на опрацювання відповідним службам.
– До викликів громадян ми готові 24/7, – каже директор обласного контактного центру, радниця з питань ВПО в Черкаській області Лариса Ходаковська. – Постійно оновлюємо й актуалізуємо інформацію. Оскільки, якщо до нас, приміром, телефонують з села, то потім її знатимуть усі жителі цього населеного пункту. Тож наші фахівці, якщо наразі не впевнені у відповіді, беруть контактний телефон, та, уточнивши інформацію, перетелефоновують, аби надати коректну, чітку відповідь.
Фахівці обласного контактного центру нині надають консультації з актуальних питань та безлічі питань у різних сферах життєдіяльності. Він функціонує з квітня 2013 року. Відтоді тут налагодили тісну співпрацю з усіма ланками, скоординувати роботу всіх профільних структур. Контактний центр плідно співпрацює з громадськими організаціями, учасниками бойових дій, волонтерами, іншими соціальними групами. Це допомагає надавати консультації адресно та вичерпно.
−Заперіод діяльності Центру громадсько-суспільне життя регіону у нас як на долоні, – відзначає Лариса Ходаковська. – Інколи люди в розпачі звертаються до нас за допомогою або порадою. Необхідно вислухати людину і правильно перенаправити її звернення або надати вичерпні роз’яснення. Часто люди потребують психологічної підтримки. Особливо це одинокі пенсіонери, ветерани АТО та їх дружини. Ситуації різні. Скажу без перебільшення, в емоційному плані працювати стає складніше. Немає гарячої води чи світла − телефонують до нас. Вислуховуємо і намагаємося допомогти. Відзначу і такий позитивний фактор: люди стали активніші у відстоюванні своїх прав та інтересів. Їх неабияк турбує доля держави, перспективи розвитку, продуктивне втілення адмінреформ.
Контакти Черкаського обласного контактного центру: (0472) 36-11-13, 33-55-17. E-mail: cherk_kont.centr@ukr.net
FB-сторінка: https://www.facebook.com/Черкаський-обласний-контактний-центр-591703567596031/