Зорівська територіальна громада
Золотоніського району Черкаської області

Змінено порядок виплати допомоги на поховання

Дата: 19.04.2021 10:49
Кількість переглядів: 936

Змінено порядок виплати

допомоги на поховання

 

         Як відомо, раніше гроші на поховання можна було одержати в поштовому відділені. Тільки допомогу сім’ям військових пенсіонерів виплачували через банк. Тепер правила змінилися, адже з 1 квітня 2021року набула чинності Постанова Кабінету Міністрів України від 16.12.2020 № 1279 «Деякі питання організації виплати пенсій та грошової допомоги». Відтепер допомогу на поховання і недоотриману пенсію у зв’язку зі смертю пенсіонера можна одержати лише в банку.

         Як отримати.

        Щоб одержати зазначені виплати, у разі звернення до сервісних центрів Пенсійного фонду потрібно мати при собі певний пакет документів.

         Для отримання допомоги на поховання готують такі папери: заяву про виплату допомоги на поховання; документ, що посвідчує особу заявника; свідоцтво про смерть; витяг із Державного реєстру актів цивільного стану громадян про смерть для отримання допомоги на поховання або довідку про смерть пенсіонера.

         У разі реєстрації смерті за межами України надають свідоцтво про смерть або інший документ, що підтверджує факт смерті, виданий компетентним органом іноземної держави.

         Для отримання недоотриманої пенсії потрібно мати: свідоцтво про смерть пенсіонера; документи, що підтверджують родинні стосунки; документ, який посвідчує особу заявника й місце його проживання.

         За потреби додатково також можуть вимагати довідку про здійснення поховання за власний кошт (у разі смерті військового пенсіонера) і власну довідку про взяття на облік як внутрішньо переміщеної особи (у разі звернення щодо виплати переселенця).

         Водночас відтепер  уразі звернення за отриманням допомоги на поховання або недоотриманої пенсії заявник подає до органів Пенсійного фонду довідку про реквізити банківського рахунка із зазначенням розрахункового рахунка у форматі IBAN, відкритого  на особу, що звертається щодо отримання послуги.

         У разі відсутності в одержувача поточного рахунка чи неможливості його відкрити, виплати може бути здійснено шляхом переказу коштів одержувачу без відкриття рахунка через Ощадбанк («Швидка копійка»).

 


« повернутися

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Форма подання електронного звернення


Авторизація в системі електронних звернень

Авторизація в системі електронних петицій

Ще не зареєстровані? Реєстрація

Реєстрація в системі електронних петицій

Зареєструватись можна буде лише після того, як громада підключить на сайт систему електронної ідентифікації. Наразі очікуємо підключення до ID.gov.ua. Вибачте за тимчасові незручності

Вже зареєстровані? Увійти

Відновлення забутого пароля

Згадали авторизаційні дані? Авторизуйтесь