A A A K K K
для людей із порушенням зору
Зорівська територіальна громада
Золотоніського району Черкаської області

Правильний вибір професії - одна зі складових успіху сучасної людини

Дата: 01.12.2021 20:38
Кількість переглядів: 283

Правильний вибір професії - одна зі складових успіху сучасної людини, що сприяє гармонійному розвитку особистості. Ситуація на ринку праці та в економіці України швидко змінюється. Часто буває так, що невірний вибір професійного шляху призводить до проблем і кризових наслідків, які впливають на все подальше життя.

Щоб реалізувати себе й досягти бажаних висот у трудовій діяльності, необхідно заздалегідь приділити належну увагу профорієнтації. Cьогодні світ диктує інші підходи, виходячи з того, якими знаннями, вміннями і навичками має володіти людина для того, щоб бути затребуваною і успішною на ринку праці через 5-10 років.

Разом з тим, нові обставини останніх років змушують роботодавців шукати  в резюме кандидатів на заповнення вакансій так звані «м’які навички».

Дослідження показують ,  що кандидати можуть повністю позбавляти себе шансів на успіх, ігноруючи ключові фактори, на які роботодавці тепер звертають увагу.

Що ж таке «м’які навички»?

«М’які навички» - це особисті якості людини.

Власне, це все те, що робить людину прекрасним співробітником, окрім технічних навичок, необхідних для роботи.

Ці навички можуть бути як природними, так і набутими, розвинутими людиною шляхом додаткових занять.  

Тож, які основні «м’які навички» цікавлять рекрутерів зараз:

1. Логічне мислення та творче розвязання проблем.

Останнє, чого хотів би роботодавець - це співробітник, який, зіткнувшись зі складною ситуацією або новим завданням, скаже: «Ого, я не знаю, що тут можна зробити».

Замість цього вони хочуть бути впевненими в тому, що їхні  працівники можуть мислити логічно і творчо, проявляти ентузіазм, щоб швидко розв’язувати проблеми, які виникають в процесі роботи.

2. Комунікативні навички.

Ця широка сфера може охоплювати багато:  як співробітник спілкуєтеся з клієнтами, з колегами, як комунікує дистанційно.

Зараз, коли спілкування часто здійснюється за допомогою телефонних дзвінків, електронної пошти, чатів та відео, сильні комунікативні навички стають вкрай важливими.

3. Тайм - менеджмент.

Перехід на часткову дистанційну роботу для багатьох роботодавців був великим кроком  уперед.

Чи буде команда продуктивною поза офісом?

Робота за межами робочого місця може дійсно заощадити час, але одночасно й  додати багато чинників, що відвертають увагу.

Без нормованого робочого дня  тайм-менеджмент став «м’якою» навичкою, яка швидко піднялась на вершину списку пріоритетів багатьох рекрутерів.

4. Орієнтація на розвиток.

Необхідно вміти рости та адаптуватися до змін у своїй галузі та на ринку праці в цілому.

В умовах механізації робочих місць і галузей промисловості  стали необхідними для людини  готовність і прагнення навчатися.

Професіонали з бажанням кар’єрного зростання – це люди, вмотивовані на досягнення кращого результату через постійне навчання новим навичкам, щоб рухатися в ногу зі змінами.

Емоційний інтелект (EQ).

Що означає мати високий емоційний інтелект?

Емоційний інтелект - це здатність сприймати, оцінювати й реагувати на свої емоції та емоції інших людей.

Це означає, що ви здатні емпатично ставитися до оточення.

За даними дослідження, проведеного компанією CareerBuilder, 71% роботодавців цінують емоційний інтелект співробітника вище, ніж IQ.

6. Співпраця.

Співпрацювати з колегами не так просто, як здається.

Ті, хто вважає, що знає, як зробити роботу, і не довіряє іншим у виконанні обов’язків, можуть створити напруженість в колективі й знизити загальну ефективність роботи.

7. Адаптивність.

Зміни - це важлива складова сучасного робочого місця.

Блискавичний розвиток технологій змушує постійно робити щось по-іншому. Все це вимагає від працівників адаптації до нових методів, нових технологій і нового способу мислення.

8. Активне слухання.

Це не так складно, але для багатьох людей теж важке завдання, особливо при дистанційній комунікації.  

Активний слухач показує, що він залучений у розмову:  ставить питання, тримає зоровий контакт і утримується від засуджень.

9. Лідерські якості.

Креативність, комунікабельність, прагнення до зростання, емоційний інтелект та співробітництво - все це навички, які можуть зробити вас прекрасним  співробітником, але лідерські якості піднімуть ваш загальний рівень підготовки ще вище.

Фото без опису

 


« повернутися

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Форма подання електронного звернення


Авторизація в системі електронних звернень

Авторизація в системі електронних петицій

Ще не зареєстровані? Реєстрація

Реєстрація в системі електронних петицій


Буде надіслано електронний лист із підтвердженням

Потребує підтвердження через SMS


Вже зареєстровані? Увійти

Відновлення забутого пароля

Згадали авторизаційні дані? Авторизуйтесь