Зорівська територіальна громада
Золотоніського району Черкаської області

Правильний вибір професії - одна зі складових успіху сучасної людини

Дата: 01.12.2021 20:38
Кількість переглядів: 316

Правильний вибір професії - одна зі складових успіху сучасної людини, що сприяє гармонійному розвитку особистості. Ситуація на ринку праці та в економіці України швидко змінюється. Часто буває так, що невірний вибір професійного шляху призводить до проблем і кризових наслідків, які впливають на все подальше життя.

Щоб реалізувати себе й досягти бажаних висот у трудовій діяльності, необхідно заздалегідь приділити належну увагу профорієнтації. Cьогодні світ диктує інші підходи, виходячи з того, якими знаннями, вміннями і навичками має володіти людина для того, щоб бути затребуваною і успішною на ринку праці через 5-10 років.

Разом з тим, нові обставини останніх років змушують роботодавців шукати  в резюме кандидатів на заповнення вакансій так звані «м’які навички».

Дослідження показують ,  що кандидати можуть повністю позбавляти себе шансів на успіх, ігноруючи ключові фактори, на які роботодавці тепер звертають увагу.

Що ж таке «м’які навички»?

«М’які навички» - це особисті якості людини.

Власне, це все те, що робить людину прекрасним співробітником, окрім технічних навичок, необхідних для роботи.

Ці навички можуть бути як природними, так і набутими, розвинутими людиною шляхом додаткових занять.  

Тож, які основні «м’які навички» цікавлять рекрутерів зараз:

1. Логічне мислення та творче розвязання проблем.

Останнє, чого хотів би роботодавець - це співробітник, який, зіткнувшись зі складною ситуацією або новим завданням, скаже: «Ого, я не знаю, що тут можна зробити».

Замість цього вони хочуть бути впевненими в тому, що їхні  працівники можуть мислити логічно і творчо, проявляти ентузіазм, щоб швидко розв’язувати проблеми, які виникають в процесі роботи.

2. Комунікативні навички.

Ця широка сфера може охоплювати багато:  як співробітник спілкуєтеся з клієнтами, з колегами, як комунікує дистанційно.

Зараз, коли спілкування часто здійснюється за допомогою телефонних дзвінків, електронної пошти, чатів та відео, сильні комунікативні навички стають вкрай важливими.

3. Тайм - менеджмент.

Перехід на часткову дистанційну роботу для багатьох роботодавців був великим кроком  уперед.

Чи буде команда продуктивною поза офісом?

Робота за межами робочого місця може дійсно заощадити час, але одночасно й  додати багато чинників, що відвертають увагу.

Без нормованого робочого дня  тайм-менеджмент став «м’якою» навичкою, яка швидко піднялась на вершину списку пріоритетів багатьох рекрутерів.

4. Орієнтація на розвиток.

Необхідно вміти рости та адаптуватися до змін у своїй галузі та на ринку праці в цілому.

В умовах механізації робочих місць і галузей промисловості  стали необхідними для людини  готовність і прагнення навчатися.

Професіонали з бажанням кар’єрного зростання – це люди, вмотивовані на досягнення кращого результату через постійне навчання новим навичкам, щоб рухатися в ногу зі змінами.

Емоційний інтелект (EQ).

Що означає мати високий емоційний інтелект?

Емоційний інтелект - це здатність сприймати, оцінювати й реагувати на свої емоції та емоції інших людей.

Це означає, що ви здатні емпатично ставитися до оточення.

За даними дослідження, проведеного компанією CareerBuilder, 71% роботодавців цінують емоційний інтелект співробітника вище, ніж IQ.

6. Співпраця.

Співпрацювати з колегами не так просто, як здається.

Ті, хто вважає, що знає, як зробити роботу, і не довіряє іншим у виконанні обов’язків, можуть створити напруженість в колективі й знизити загальну ефективність роботи.

7. Адаптивність.

Зміни - це важлива складова сучасного робочого місця.

Блискавичний розвиток технологій змушує постійно робити щось по-іншому. Все це вимагає від працівників адаптації до нових методів, нових технологій і нового способу мислення.

8. Активне слухання.

Це не так складно, але для багатьох людей теж важке завдання, особливо при дистанційній комунікації.  

Активний слухач показує, що він залучений у розмову:  ставить питання, тримає зоровий контакт і утримується від засуджень.

9. Лідерські якості.

Креативність, комунікабельність, прагнення до зростання, емоційний інтелект та співробітництво - все це навички, які можуть зробити вас прекрасним  співробітником, але лідерські якості піднімуть ваш загальний рівень підготовки ще вище.

Фото без опису

 


« повернутися

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Форма подання електронного звернення


Авторизація в системі електронних звернень

Авторизація в системі електронних петицій

Ще не зареєстровані? Реєстрація

Реєстрація в системі електронних петицій

Зареєструватись можна буде лише після того, як громада підключить на сайт систему електронної ідентифікації. Наразі очікуємо підключення до ID.gov.ua. Вибачте за тимчасові незручності

Вже зареєстровані? Увійти

Відновлення забутого пароля

Згадали авторизаційні дані? Авторизуйтесь