Анкетування учнів
Додаток 2
Анкета для учнів
Вам подобається перебувати у школі?
- Дуже подобається
- Подобається
- Не дуже подобається
- Не подобається
Вам комфортно в школі?
- Комфортно
- Цілком комфортно
- Не дуже комфортно
- Некомфортно
Вас задовольняє розклад занять?
- Так, цілком задовольняє
- Переважно задовольняє
- Переважно не задовольняє
- Цілком не задовольняє
Як ви оцінюєте за 4-бальною шкалою (1- дуже погано ... 4- відмінно)
|
1 |
2 |
3 |
4 |
Облаштування території навколо школи Чистота навчальних кабінетів Чистота туалетних кабінетів Чистота їдальні Чистота спортзалу Температурний режим у школі Облаштування території навколо школи Чистота навчальних кабінетів Чистота туалетних кабінетів Чистота їдальні Чистота спортзалу Температурний режим у школі |
|
|
|
|
Чи є харчування, яке пропонує їдальня школи, смачним та корисним?
- Так, їжа в їдальні завжди смачна і корисна
- Як правило, їжа в їдальні смачна і корисна
- Їжа не смачна
- Не знаю, бо не харчуюся в шкільні їдальні
Інформують Вас вчителі, керівництво школи щодо правил охорони праці, техніки безпеки під час занять, пожежної безпеки, правил поведінки під час надзвичайних ситуацій?
- Так, постійно, із залученням спеціальних служб (поліція, МЧС тощо)
- Так, вчителі постійно інформують під час проведення навчальних занять
- у поодиноких випадках
- Не інформують взагалі
Чи використовується під час навчання та позаурочних заходах :
Лабораторно-практичні матеріали
Мультимедійні матеріали
Комп'ютерні технології
Інтернет
Візуалізація
Спортивний зал
Спортивний майданчик
Лабораторно-практичні матеріали
Мультимедійні матеріали
Комп'ютерні технології
Інтернет
Візуалізація
Спортивний зал
Спортивний майданчик
|
Постійно
|
Часто
|
Іноді
|
Ніколи
|
Лабораторно-практичні матеріали Мультимедійні матеріали Комп'ютерні технології Інтернет Візуалізація Спортивний зал Спортивний майданчик Лабораторно-практичні матеріали Мультимедійні матеріали Комп'ютерні технології Інтернет Візуалізація Спортивний зал Спортивний майданчик |
|
|
|
|
Чи почуваєтеся Ви у безпеці, перебуваючи у школі?
- Так, мені безпечно
- Здебільшого так
- Здебільшого ні
- Я не почуваюся в безпеці
Чи відчуваєте ви в школі булінг/ цькування
- не відчуваю, мені комфортно у школі і класі
- щодо мене були поодинокі випадки агресії або кепкування
- досить часто відчуваю щодо себе агресію і кепкування, мені психологічно не комфортно
- постійно відчуваю цькування, я не хочу відвідувати школу
Якщо Ви потерпали від булінгу/цькування у школі, то від кого? (Можна обрати кілька варіантів)
- Не потерпав від булінгу/цькування
- Директор
- Вчителі
- Однокласники
- інші учні школи
- технічний персонал школи
- батьки інших учнів
Якщо Ви потерпали від булінгу/цькування у школі, чи були його свідком, то до кого Ви зверталися за допомогою у закладі освіти? (Можна обрати кілька варіантів)
- Не було потреби звертатися
- до директора
- до практичного психолога
- до заступника директора
- до класного керівника
- до педагогів
- до однокласників
- до спеціальних служб
Чи допомогло це звернення зупинити булінг/цькування щодо Вас?
- булінгу не було
- мені намагалися допомогти, але булінг не припинився
- мені допомогло частково, булінг припинився на певний час
- булінг стосовно мене припинився
У Вашому закладі освіти розроблені правила поведінки? Чи ознайомленні Ви з ними та дотримуєтеся їх?
- Так, правила розробленні оприлюдненні, я їх дотримуюся
- Так, правила розробленні оприлюдненні, але я їх не дотримуюся
- Правила не оприлюдненні, але я намагаюся дотримуватися загальних правил поведінки
- Мені нічого про це невідомо
Інформує Вас заклад, як безпечно користуватися інтернетом?
- Так, проводяться інформаційні заходи
- Так, проводяться лише під час уроків інформатики
- Ні, заходи не проводилися, але я дотримуюся загальних правил безпечного користування інтернетом
- жодних заходів не проводиться
З якою метою Ви відвідуєте шкільну бібліотеку? (декілька варіантів)
- Для самопідготовки, консультацій, проектних робіт
- Відвідую лише для отримання відповідної навчальної літератури та підручників
- Відвідую підчас виставок учнівських робіт, інших культурних заходів
- Не користуюся шкільною бібліотекою
Наскільки Ви погоджуєтеся з такими твердженнями
|
Так
|
Переважно так
|
Переважно ні
|
Ні
|
Вчителі мене підтримують Вчителі вірять у мої успіхи Вчителі поважають мене На моє прохання вчителі мені допомагають Вчителі мене підтримують Вчителі вірять у мої успіхи Вчителі поважають мене На моє прохання вчителі мені допомагають |
|
|
|
|
Ви отримуєте критерії, критерії та процедури оцінювання навчальних досягнень?
- Так, отримую
- Так, але тільки у разі звернення до вчителя
- Ні, не отримую навіть у разі зверненні до вчителя, користуюся загальними джерелами
- Не отримую
Наскільки вчителі справедливо оцінюють Ваші навчальні досягнення?
- Оцінюють справедливо
- у більшості випадків оцінюють справедливо
- у більшості випадків оцінюють несправедливо
- оцінюють несправедливо
Настільки доступно та аргументовано пояснюють виставлення оцінок?
- Вчителі ще до початку оцінювання пояснюють, за що я можу отримати оцінки
- Вчителі, у переважній більшості, пояснюють вимоги до оцінювання, аргументують оцінку на моє прохання
- Вчителі рідкопояснюють вимоги до оцінювання
- Вчителі ніколи не пояснюють вимоги до оцінювання
Чи здійснюєте Ви самооцінювання своєї роботи під час зайнять?
- Так, постійно
- Здебільшого, так
- Дуже рідко
- Ніколи
В яких формах Ви отримуєте зворотній зв’язок від вчителів щодо вашого навчання?
|
Від усіх вчителів
|
Від більшості вчителів
|
Від окремих вчителів
|
у поодиноких випадках
|
Аргументація виставлених оцінок |
|
|
|
|
Аналіз допущених помилок |
|
|
|
|
Визначення шляхів покращення результатів навчання |
|
|
|
|
Заохочення до подальшого навчання |
|
|
|
|
Аргументація виставлених оцінок |
|
|
|
|
Аналіз допущених помилок |
|
|
|
|
Визначення шляхів покращення результатів навчання |
|
|
|
|
Заохочення до подальшого навчання |
|
|
|
|
У школі оцінюють ваші навчальні досягнення з метою:
- відстеження вашого індивідуального прогресу
- Визначення Вашого рівня знань, умінь і навичок
- Для відтворення матеріалу підручника
- мені не відомо з якою метою
- оцінка використовується як інструмент покарання
Від кого (чого) залежать Ваші результати навчання?(декілька варіантів)
- виключно від моєї праці і наполегливості
- від моєї праці та батьків, які мені допомагають
- від рівня викладання
- від більш поблажливого ставлення вчителів
- від моїх однокласників, які мені допомагають
- від погодніх умов
- від обладнання та інтер'єру школи
- від об'єктивного/необ'єктивного оцінювання
Укажіть твердження, з яким Ви найбільше погоджуєтесь
- Я відповідально ставлюся до навчання, усвідомлюю його важливість у подальшому житті
- Я відповідально ставлюся до навчання, але не знаю де його застосувати у подальшому житті
- Освітній процес у моїй школу не сприяє відповідальному ставленню до навчання
- Вважаю, що школа не готує випускника до подальшого життя
Ваша думка вислуховується і враховується вчителями під час уроків?
- Так, завжди і в повній мірі враховується
- враховується з окремих предметів
- більшість вчителів нав'язують свою думку як єдину правильну
- у школі думка учнів не враховується
Проводяться з Вами бесіди щодо академічної доброчесності(неприпустимість списування, плагіату, посилання на джерела які використовуються)
- так, регулярно проводяться
- так, але нерегулярно
- тільки на початку навчального року
- подібні заходи не проводилися
- не розумію про що йде мова
У яких формах вчителі і керівництво школи інформують Вас про негативне ставлення до корупції?
- уроки
- позаурочні заходи
- бесіди
- бесіди із запрошенням гостей
- через електронні ресурси
- через індивідуальну роботу
- практично неінформують
Керівництво закладу відкрите та доступне до спілкування
- Так
- Переважно так
- Переважно ні
- Ні
Розглядає керівництво навчального закладу Ваші звернення?
- так, звернення приймаються та розглядаються
- так, звернення приймаються, але тільки частина розглядається
- у школі не практикується розгляд звернень
- мені нічого не відомо про можливість звернення до керівництва
Чи дотримуються Ваші права у школі
- Так
- Переважно так
- Переважно ні
- Ні
Якщо Ваші права порушуються, то які і в чому це проявляється?
Ваша відповідь
Оберіть питання у яких Ви брали участь
- оформлення та дизайн класної кімнати
- визначення профілю навчання
- визначення курсів за вибором
- режим роботи школи
- тематика гуртків
- дозвілля
- моя думка не враховувалася
В яких ініціативах Ви берете участь(події, заходи тощо)
|
Постійно |
Часто |
Іноді |
Ніколи |
Які організуються в класі |
|
|
|
|
Які стосуються всієї школи |
|
|
|
|
Ініціативи на рівні громади, району |
|
|
|
|
Які організуються в класі |
|
|
|
|
Які стосуються всієї школи |
|
|
|
|
Ініціативи на рівні громади, району |
|
|
|
|
Найчастіше Ви брали участь у вище перерахованих заходах
- За власною ініціативою
- за ініціативи однокласників
- з ініціативи класного керівника
- з ініціативи керівництва школи
- за проханням
Які позаурочні заходи організовуються у школі? (Декілька варіантів)
- екскурсії
- майстер-класи
- пікніки на природі
- походи в кіно
- спортивні свята
- відвідування виставок, музеїв
Як Ви отримуєте інформацію про діяльність школи та про події, які відбуваються в ній?(декілька варіантів)
- від класного керівника
- з інформаційних стендів у школі
- з сайту школи
- з спільноти у соціальній мережі
- з інтерактивної інтернет-платформи
- важко отримати інформацію
- мене це не цікавить
- інформація мені не доступна