Ефективність комунікаційної платформи
Ефективність комунікаційної платформи
Для покращення взаємодії роботи територіальних органів ДПС з бізнес-спільнотою та громадськістю у серпні 2022 року податкова служба розширила можливості для комунікацій з громадськістю і бізнес-спільнотою, аби кожен знайшов оптимальний для себе формат діалогу з податківцями, створивши додатковий ресурс.
Комунікаційна платформа – це відкритий майданчик для спілкування з лідерами думок, представниками асоціацій, професійних об’єднань, які захищають інтереси платників податків.
Фахівці Головного управління ДПС у Черкаській області максимально оперативно відповідають на звернення платників податків.
Протягом січня – лютого 2023 року на електронну скриньку платформи Головного управління ДПС у Черкаській області надходили листи-звернення для проведення зустрічей, а також для надання відповідей. Зокрема, найактуальнішими питаннями були питання щодо порядку визначення мінімального податкового зобов'язання, повноти сплати податків в період воєнного стану та щодо сплати єдиного внеску.
Такий формат спілкування сприяє ефективній комунікації з бізнесом Черкащин вцілому адже пришвидшує вирішення актуальних питань.
Нагадуємо, що для зв’язку з учасниками платформи “працює” електронна скринька: ck.ikc@tax.gov.ua, на яку можна надіслати свій запит або звернення, в яких необхідно викласти зміст питання, що потребує вирішення.
Долучайтеся до комунікаційної податкової платформи та отримайте необхідну інформаційну підтримку!
Також для зручності платників в Головному управління ДПС у Черкаській області щоденно працюють ”Гарячі лініі” для надання усних консультацій платникам податків. Свої питання платники можуть за номерами телефонів за посиланням https://ck.tax.gov.ua/anonsi-ark/30700.html.