Зорівська територіальна громада
Золотоніського району Черкаської області

ЗНЯТТЯ ІЗ ЗАДЕКЛАРОВАНОГО/ЗАРЕЄСТРОВАНОГО МІСЦЯ ПРОЖИВАННЯ код послуги - 00037

Дата: 11.08.2024 11:00
Кількість переглядів: 81

ІНФОРМАЦІЙНА КАРТКА

адміністративної послуги

 

ЗНЯТТЯ ІЗ ЗАДЕКЛАРОВАНОГО/ЗАРЕЄСТРОВАНОГО МІСЦЯ ПРОЖИВАННЯ

код послуги - 00037

відділ «Центр надання адміністративних послуг» виконавчого комітету Зорівської сільської ради

Інформація про суб’єкт надання адміністративної послуги та/або центр надання адміністративних послуг

1

Місцезнаходження

ЦНАП

 

ВРМ

Адреса: вул. Ростанців, 2 с. Зорівка ,Золотоніський р-н, Черкаська обл., 19740

 

Адреса:

вул. Калашника, 2 с. Хрущівка, Золотоніський р-н, Черкаська обл.,  19781

вул. Благовісна, 151 с. Мехедівка, Золотоніський р-н, Черкаська обл., 19851

вул. Центральна, 70 с. Кривоносівка, Золотоніський р-н, Черкаська обл., 19746

вул. Шкільна, 7 с. Богданівка, Золотоніський р-н, Черкаська обл., 19857

вул. Шевченка, 34 с. Вершина-Згарська, Золотоніський р-н, Черкаська обл., 19855

2

Інформація щодо режиму роботи

ЦНАП

 

 

ВРМ

 

Понеділок - четвер з 08.00 до 17.15

П’ятниця з 08.00 до 16.00

Без перерви на обід.

Субота, неділя – вихідні дні.

 

Понеділок - четвер з 08.00 до 17.15

Обідня перерва з 12.00 до 13.00

П’ятниця з 08.00 до 16.00

Обідня перерва з 12.00 до 13.00

Субота, неділя – вихідні дні.

3

Телефон / факс, електронна  адреса, офіційний веб-сайт

Веб-сайт: https://zorivska-gromada.gov.ua/

Електронна пошта: zorivka_sr@ukr.net

Нормативні акти, якими регламентується надання адміністративної послуги

4

Нормативна база

1. Закон України «Про свободу пересування та вільний вибір місця проживання в Україні» (ст. 3) від 11.12.2003 №1382-IV.

2. Закон України «Про надання публічних (електронних публічних) послуг щодо декларування та реєстрації місця проживання в Україні» від 05.11.2021 № 1871-IX. 3. Закон України «Про місцеве самоврядування в Україні» від 21.05.1997 №280/97-ВР

5

Акти Кабінету Міністрів України

1. Постанова Кабінету Міністрів України від 07.02.2022 №265 «Деякі питання декларування і реєстрації місця проживання та ведення реєстрів територіальних громад».

2. Постанова КМУ від 28.12.2020 №1364 «Про реалізацію експериментального проекту щодо реєстрації, зняття з реєстрації місця проживання в електронній формі»

Умови отримання адміністративної послуги

6

Підстава для отримання

Особисте звернення заявника або законного представника, представника за дорученням.

7

Перелік необхідних документів

1. Заява за формою, наведеною у додатку 5 до Порядку декларування та реєстрації місця проживання (перебування).

Заява, може бути подана в електронній формі засобами Порталу Дія. У такому випадку документи до заяви не додаються.

2. Паспортний документ (у разі особистого звернення).

3. Документ або відомості, що підтверджують сплату адміністративного збору.

4. Військово-обліковий документ (для громадян України, які підлягають взяттю на військовий облік або перебувають на військовому обліку).

5. Рішення про оформлення документів для виїзду за кордон на постійне проживання, прийняте відповідним територіальним органом ДМС, або рішення про оформлення документів для залишення на постійне проживання за кордоном, прийняте відповідною закордонною дипломатичною установою України, у разі зняття із задекларованого/ зареєстрованого місця проживання особи у зв’язку з оформленням їй документів для виїзду за кордон на постійне проживання/залишення на постійне проживання за кордоном.

У визначених законодавством випадках, зняття з реєстрації місця проживання здійснюється на підставі:

- рішення суду, яке набрало законної сили, про позбавлення права власності на житло або права користування житлом, про виселення, про зняття із задекларованого/зареєстрованого місця проживання (перебування) особи, про визнання особи безвісно відсутньою або оголошення її померлою (у такому випадку адміністративний збір не сплачується);

- свідоцтва про смерть або відомостей про державну реєстрацію смерті з Державного реєстру актів цивільного стану;

- повідомлення територіального органу або підрозділу ДМС із зазначенням відповідних реквізитів паспортного документа померлої особи або документа про смерть, виданого компетентним органом іноземної держави, легалізованого в установленому порядку;

- заяви власника житла про зняття особи із задекларованого/зареєстрованого місця проживання (перебування) за формою згідно з додатком 6 до Порядку. Разом із заявою власника житла про зняття особи (осіб) із задекларованого/зареєстрованого місця проживання (перебування) власник житла подає:

- документ, що посвідчує особу (у разі особистого звернення);

- документ, що підтверджує право власності на житло, в якому задекларовано/зареєстровано місце проживання (перебування) особи (осіб), що знімається.

У разі зняття із задекларованого/зареєстрованого місця проживання (перебування) за заявою власника житла більше однієї особи до органу реєстрації подаються заява та документ або відомості, що підтверджують сплату адміністративного збору, окремо щодо кожної особи.

Така заява може бути подана лише повнолітньою особою або законним представником малолітньої дитини.

Зняття із задекларованого/зареєстрованого місця проживання (перебування) співвласника житла за заявою іншого співвласника такого житла не здійснюється.

Зняття із задекларованого/зареєстрованого місця проживання (перебування) особи за заявою співвласника житла здійснюється за згодою іншого співвласника житла, яка надається особисто або через представника та підтверджується підписом такого співвласника або його представника у заяві.

Зняття із задекларованого/зареєстрованого місця проживання (перебування) дитини віком від 14 до 18 років здійснюється за згодою її батьків або інших законних представників чи одного з них, крім випадку зняття із задекларованого/зареєстрованого місця проживання такої дитини у гуртожитку закладу освіти у період чи після закінчення навчання.

Іноземець чи особа без громадянства подають до органу реєстрації заяву про зняття із задекларованого/зареєстрованого місця проживання (перебування) у зв’язку з припиненням підстав для перебування на території України. До заяви додається паспортний документ особи або довідка про звернення за захистом в Україні, у тому числі строк дії яких закінчився.

Зняття з реєстрації місця проживання дітей-сиріт та дітей, позбавлених батьківського піклування, осіб, стосовно яких встановлено опіку чи піклування, здійснюється за погодженням з органами опіки і піклування.

У разі усиновлення дитини-сироти, дитини, позбавленої батьківського піклування, якщо при цьому змінюється прізвище, власне ім’я, по батькові (за наявності) дитини, зняття з реєстрації місця проживання такої дитини здійснюється за заявою органу опіки та піклування за попереднім прізвищем, власним ім’ям, по батькові (за наявності).

У разі подання заяви законним представником (представником) особи, крім зазначених документів, додатково подаються:

- документ, що посвідчує особу законного представника (представника);

- документ, що підтверджує повноваження особи як законного представника (представника), крім випадків, коли заява подається законним представником малолітньої дитини.

8

Спосіб подання документів

Заява та необхідні документи можуть бути подані заявником особисто або через законного представника

9

Платність (безоплатність) надання

Адміністративна послуга платна.

Адміністративний збір:

- у разі звернення особи протягом встановленого Законом строку (30 календарних днів після зняття з реєстрації місця проживання. При реєстрації новонароджених дітей - протягом 3 місяців з дня реєстрації народження) - у розмірі 1,5 % прожиткового мінімуму;

- у разі звернення особи з порушенням встановленого законом строку - у розмірі 2,5% прожиткового мінімуму.

У разі реєстрації місця проживання одночасно із зняттям з попереднього місця проживання адміністративний збір стягується лише за одну адміністративну послугу.

10

Розрахунковий рахунок для внесення плати за послугу

Одержувач: ГУК у Черкаській обл./ ТГ с.Зорівка/ 22012500

Код одержувача банку: 37930566

Р/р UA878999980334169879000023629

Казначейство України

Призначення платежу:

адміністративні послуги­­­­­­______грн

Ідентифікаційний код:_____________

11

Строк надання

В день звернення

12

Перелік підстав для відмови у наданні

1.Відомості реєстру територіальної громади не відповідають відомостям у поданих особою документах або відомостях.

2. За зняттям із задекларованого або зареєстрованого місця проживання (перебування) звернулася дитина віком до 14 років або особа, не уповноважена на подання документів.

3. Особа подала не в повному обсязі документи (відомості) або документ, що посвідчує особу та підтверджує громадянство України, є недійсним

13

Результат надання адміністративної послуги

Зняття із задекларованого або зареєстрованого місця проживання/відмова у знятті із задекларованого або зареєстрованого місця проживання. Витяг з реєстру територіальної громади про зняття з місця реєстрації


« повернутися

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Форма подання електронного звернення


Авторизація в системі електронних звернень

Авторизація в системі електронних петицій

Ще не зареєстровані? Реєстрація

Реєстрація в системі електронних петицій

Зареєструватись можна буде лише після того, як громада підключить на сайт систему електронної ідентифікації. Наразі очікуємо підключення до ID.gov.ua. Вибачте за тимчасові незручності

Вже зареєстровані? Увійти

Відновлення забутого пароля

Згадали авторизаційні дані? Авторизуйтесь