Зорівська територіальна громада
Золотоніського району Черкаської області

ПРИЙНЯТТЯ РІШЕННЯ ПРО ЗМІНУ АДРЕСИ ОБ’ЄКТА НЕРУХОМОГО МАЙНА код послуги – 01240

Дата: 22.05.2024 12:04
Кількість переглядів: 22

ІНФОРМАЦІЙНА КАРТКА

адміністративної послуги

 

адміністративної послуги

ПРИЙНЯТТЯ РІШЕННЯ ПРО ЗМІНУ АДРЕСИ ОБ’ЄКТА НЕРУХОМОГО МАЙНА

код послуги – 01240

 

відділ «Центр надання адміністративних послуг» виконавчого комітету Зорівської сільської ради

Інформація про суб’єкт надання адміністративної послуги та/або центр надання адміністративних послуг

1

Місцезнаходження

Відділ «Центр надання адміністративних послуг» виконавчого комітету Зорівської сільської ради

 

ВРМ

Адреса: вул. Ростанців,2 ,с.Зорівка Золотоніський р-н Черкаська обл ,  19740

 

 

 

 

 

Адреса:

вул. Калашника,2 с.Хрущівка Золотоніський р-н Черкаська обл,  19781

вул. Благовісна,151, с. Мехедівка Золотоніський р-н Черкаська обл,19851

вул. Центральна,70, с. Кривоносівка   Золотоніський р-н Черкаська обл,  19746

вул. Шкільна,7 с. Богданівка, Золотоніський р-н Черкаська обл,19852

вул. Шевченка, 34 с. Вершина-Згарська Золотоніський р-н Черкаська обл,19855

2

Інформація щодо режиму роботи

Відділ «Центр надання адміністративних послуг» виконавчого комітету Зорівської сільської ради

 

ВРМ

Понеділок - четвер з 08.00 по 17.15

П’ятниця з 08.00 по 16.00

Без перерви на обід

Субота, неділя – вихідні дні.

 

 

 

Понеділок - четвер з 08.00 по 17.15

Обідня перерва з 12.00 по 13.00

 

П’ятниця з 08.00 по 16.00

Обідня перерва з 12.00 по 13.00

 

Субота, неділя – вихідні дні.

3

Телефон / факс, електронна  адреса, офіційний веб-сайт

Веб-сайт: https://zorivska-gromada.gov.ua/

Електронна пошта:zorivka_sr@ukr.net

Нормативні акти, якими регламентується надання адміністративної послуги

4

Нормативна база

 

Закон України "Про регулювання містобудівної діяльності" стаття 26-3

Постанова КМУ від 25.12.2015 №1127 "Про державну реєстрацію речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень" Постанова КМУ від 27.03.2019 №367 "Деякі питання дерегуляції господарської діяльності"

Умови отримання адміністративної послуги

5

Підстава для одержання адміністративної послуги

Особисте звернення заявника або законного представника, представника за дорученням до відділу «ЦНАП» виконавчого комітету Зорівської сільської ради.

6

Перелік необхідних документів

1. Заява власника (співвласників) об’єкта нерухомого майна про зміну адреси із зазначенням раніше присвоєної адреси об’єкта нерухомого майна, відомостей про документ, що посвідчує право власності на об’єкт нерухомого майна до його об’єднання, поділу або виділення частки, ідентифікаційного коду юридичної особи в Єдиному державному реєстрі підприємств і організацій України (для юридичних осіб)

2. Документ, що засвідчує прийняття в експлуатацію закінченого будівництвом об’єкта (крім випадків, коли об’єкт нерухомого майна створюється шляхом поділу, об’єднання або виділення без проведення будівельних робіт, що відповідно до законодавства потребують отримання дозволу на їх проведення), - якщо такий документ не внесений до єдиного реєстру документів, які дають право на виконання підготовчих та будівельних робіт і засвідчують прийняття в експлуатацію закінчених будівництвом об’єктів, відомостей про повернення на доопрацювання, відмову у видачі, скасування та анулювання зазначених документів

3. Документ, що посвідчує право власності на об’єкт нерухомого майна до його об’єднання, поділу або виділення частки, - якщо право власності на об’єкт не зареєстровано в Державному реєстрі речових прав на нерухоме майно

4. Технічний паспорт на новостворений об’єкт нерухомого майна

7

Спосіб подання документів

Подати заяву на отримання послуги заявник може особисто або через законного представника, шляхом відправлення документів поштою (рекомендованим листом).

8

Платність (безоплатність) надання

Адміністративна послуга надається безоплатно

 

9

Строк надання адміністративної послуги

Строк надання 5 днів (робочі)

 

10

Перелік підстав для відмови у наданні

- подання неповного пакету документів,
-подання заяви до уповноваженого органу з присвоєння адреси, який не має повноважень приймати рішення про присвоєння адреси на відповідній території,
-подання заяви особою, яка не є власником (співвласником) об’єкта нерухомого майна, щодо якого подано заяву,
иявлення недостовірних відомостей у поданих документах, що підтверджено документально

11

Результат надання адміністративної послуги

Внесення інформації про зміну адреси об’єкта нерухомого майна до реєстру адрес

Оприлюднення рішення про зміну адреси об’єкта нерухомого майна на офіційному вебсайті суб'єкта надання адміністративної послуги (за наявності)

Рішення про зміну адреси

Повідомлення про відмову у зміні адреси об’єкта нерухомого майна з обґрунтуванням підстав такої відмови


« повернутися

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Форма подання електронного звернення


Авторизація в системі електронних звернень

Авторизація в системі електронних петицій

Ще не зареєстровані? Реєстрація

Реєстрація в системі електронних петицій

Зареєструватись можна буде лише після того, як громада підключить на сайт систему електронної ідентифікації. Наразі очікуємо підключення до ID.gov.ua. Вибачте за тимчасові незручності

Вже зареєстровані? Увійти

Відновлення забутого пароля

Згадали авторизаційні дані? Авторизуйтесь