A A A K K K
для людей із порушенням зору
Зорівська територіальна громада
Золотоніського району Черкаської області

Анкетування педагогічних працівників

Дата: 03.06.2022 12:19
Кількість переглядів: 514

Додаток 1

Анкета для педагогічних працівників

Ви задоволені освітнім середовищем та умовами праці у закладі?

  • цілком задоволений/на
  • переважно задоволений/на
  • переважно незадоволений/на
  • незадоволений/на

Ви задоволені мотиваційними заходами які практикуються у навчальному закладі?

  • Так
  • Переважно так
  • Переважно ні
  • Ні

Психологічний клімат закладу освіти сприяє співпраці педагогів

  • так, у закладі створені усі умови для співпраці
  • в цілому так, але співпраця, переважно, є ситуативною
  • в цілому ні, співпраця з колегами практично відсутня
  • Психологічний клімат для співпраці педагогів несприятливий

Вас задовольняють організація харчування у закладі освіти?

  • Так
  • Переважно так
  • Переважно ні
  • Ні
  • Я не харчуюся у закладі

У закладі освіти проводяться навчання/ інструктажі  з охорони праці. безпеки життєдіяльності, пожежної безпеки, правил поведінки у надзвичайний ситуаціях, інструктажі з домедичної допомоги?

  • Так, регулярно проводяться навчання та інструктажі
  • Проводяться виключно інструктажі
  • все зводиться до підпису у журналі
  • вперше чую про такізаходи

У закладі освіти розроблений алгоритм у разі нещасного випадку із учасниками освітнього процесу? Ви дотримуєтесь його?

  • Алгоритм розроблений , усі педагогічні працівники дотримуються його у разі нещасного випадку
  • Алгоритм розроблений, але Ви з ним неознайомлений/на
  • Алгоритм розроблений, але я ним не користуюся навіть за потреби
  • не володію інформацією

У закладі освіти реагують на Ваші звернення у випадку булінгу?

  • Так, завжди
  • Переважно так
  • Переважно ні
  • Ніколи
  • Таких випадків не було

У закладі освіти проводяться навчання, просвітницька робота за участі спеціальних служб для учасників освітнього процесу з метою виявлення ознак булінгу та запобіганню його прояву?

  • Так, регулярно проводиться з учасника освітнього процесу
  • Так, проводиться, але для учнів школи
  • Так, проводиться, але небільше 1-2 рази на рік
  • у закладі освіти не проводяться відповідні заходи

У  закладі освіти розробленні правила поведінки та учасники освітнього процесу дотримуються його?

  • правила поведінки розробленні та учасники освітнього процесу дотримуються їх
  • правила поведінки розробленні, учасники освітнього процесу ознайомленні, але не дотримуються їх
  • правила поведінки розробленні, учасники освітнього процесу не ознайомленні
  • у закладі відсутні правила поведінки

Для оцінювання здобувачів освіти Ви використовуєте(можна вибрати декілька варіантів)

  • поточне
  • формувальне
  • самооцінювання учнями
  • взаємне оцінювання учнями
  • підсумкове
  • інше

Які критерії Ви використовуєте для оцінювання предмету який викладаєте?

  • Розробляю власні, в тому числі разом з учнями
  • адаптую критерії МОН до умов роботи школи
  • використовую виключно критерії МОН
  • вважаю що критерії мені не потрібні

Як здобувачі освіти дізнаються про критерії, за якими Ви їх оцінюєте? (декілька відповідей)

  • інформую здобувачів освіти про критерії оцінювання заздалегідь
  • розміщую критерії оцінювання на веб-сайті школи, власному сайті
  • пояснюю критерії оцінювання здобувачам освіти ідивідуально
  • інформую здобувачів освіти безпосередньо перед виконанням завдань
  • не інформую здобувачів освіти
  • інше

Що Ви робите для того щоб запобігти випадкам порушення академічної доброчесності у здобувачів освіти?(декілька відповідей)

  • знайомлю здобувачів освіти з основами академічної доброчесності
  • провожу бесіди щодо академічної доброчесності
  • на уроках даю такі завдання які унеможливлюють порушення академічної доброчесності
  • використовую методичні розробки для формування креативного мислення
  • вважаю це зайвим
  • інше

Які джерела/ресурси Ви використовуєте для розробки календарно-тематичного планування?

  • Зразки які пропонуються фаховими виданнями
  • Розробки інтернет-блогів і сайтів
  • Рекомендації МОН
  • Досвід запозичений у колег
  • спільна робота з колегами
  • власний досвід

Яку тематику професійного зростання Ви обрали у продовж останніх 5 років?

  • Законодавче забезпечення освітнього процесу
  • організація інклюзивної форми навчання
  • профілактика та прояви девіантної поведінки дітей
  • Безпечне освітнє середовище
  • використання ІКТ в освіті
  • ділове українське мовлення
  • Інше:

За якими формами відбувалися Ваші підвищення кваліфікації?

  • курси ІППО
  • Конференції
  • методичні семінари
  • тренінги, майстер-класи
  • вебінари
  • онлайн-курси
  • самоосвіта
  • Інше:

У закладі освіти створенні умови для постійного проходження курсів підвищення кваліфікації?

  • Так
  • Переважно так
  • Переважно ні
  • Ні

Що перешкоджає вашому професійному розвитку?

  • опір з боку керівництва
  • відсутність матеріального заохочення
  • погані умови праці
  • жодних перешкод
  • недостатня інформативність про можливості професійного росту
  • ставлення чиновників до освіти
  • фізична втома
  • Інше:

Вкажіть в який Ви спосіб поширюєте свій професійний досвід?

  • публікація на сайті школи
  • у блогах
  • у професійних спільнотах соціальних мереж
  • у фахових виданнях
  • на освітніх онлайн платформах
  • не маю оприлюднених розробок
  • Інше:

Які форми комунікації Ви використовуєте з батьками?

  • батьківські збори
  • індивідуальне спілкування з батьками
  • не бачу сенсу комунікації з батьками
  • Інше:

На стільки Ви погоджуєтесь з твердженням : керівництво відкрите для спілкування?

  • Так
  • Переважно так
  • Переважно ні
  • Ні

Настільки Ви погоджуєтесь з твердженням : Керівництво та педагогічні працівники співпрацюють та забезпечують зворотній зв'язок для їхньої співпраці?

  • Так
  • Переважно так
  • Переважно ні
  • Ні

Настільки Ви погоджуєтесь із твердженням : Керівництво враховує пропозиції надані педагогічними працівниками щодо підвищення якості освітнього процесу?

  • Так
  • Переважно так
  • Переважно ні
  • Ні

Настільки Ви погоджуєтесь з твердженням : педагогічні працівники можуть висловлювати свою думку, навіть тоді коли вона не співпадає з думкою керівництва?

  • Так
  • Переважно так
  • Переважно ні
  • Ні

Настільки Ви погоджуєтесь з твердженням : права педагогічних працівників дотримуються в закладі освіти

  • Так
  • Переважно так
  • Переважно ні
  • Ні

Настільки Ви погоджуєтесь з твердженням : "Гострі кути", які виникають між керівництвом та педагогічними працівниками вирішуються конструктивно?

  • Так
  • Переважно так
  • Переважно ні
  • Ні

Настільки Ви погоджуєтесь з твердженням : у закладі освіти застосовують заходи, що допомагають педагогічним працівникам адаптуватися до змін умов праці?

  • Так
  • Переважно так
  • Переважно ні
  • Ні

Зазначте у розробленні яких документів Ви брали участь?

  • стратегія розвитку закладу освіти
  • річний план роботи школи
  • освітня програма закладу
  • положення про академічну доброчесність
  • антибулінгова програма
  • правила внутрішнього розпорядку
  • Інше:

Оцініть роботи педагогічної ради. Педагогічна рада функціонує систематично і ефективно, приймає актуальні рішення діяльності закладу, рішення приймається колегіально і демократично

  • Так
  • Переважно так
  • Переважно ні
  • Ні

Оцініть роботи педагогічної ради : Педагогічна рада функціонує систематично, але помітна відсутність активності у педагогічних працівників

  • Так
  • Переважно Так
  • Переважно Ні
  • Ні

Оцініть роботи педагогічної ради : Діяльність педагогічної ради заважає системі управлінської діяльності у закладі освіти

  • Так
  • Переважно так
  • Переважно ні
  • Ні

 


« повернутися

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Форма подання електронного звернення


Авторизація в системі електронних звернень

Авторизація в системі електронних петицій

Ще не зареєстровані? Реєстрація

Реєстрація в системі електронних петицій


Буде надіслано електронний лист із підтвердженням

Потребує підтвердження через SMS


Вже зареєстровані? Увійти

Відновлення забутого пароля

Згадали авторизаційні дані? Авторизуйтесь